Katowice: usługa utrzymania w czystości miejskich targowisk detalicznych
Numer ogłoszenia w BZP: 419160 - 2013; data zamieszczenia: 15.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Targowisk Miejskich w Katowicach , ul. Gliwicka 154, 40-859 Katowice, woj. śląskie, tel. 032/ 250-40-08, faks (032) 250 40 08.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zakład budżetowy Miasta Katowice.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa utrzymania w czystości miejskich targowisk detalicznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa utrzymania w czystości miejskich targowisk detalicznych, polegająca na: 1) utrzymaniu w czystości targowiska detalicznego zlokalizowanego w Katowicach przy ulicy Katowickiej 61, 2) utrzymaniu w czystości targowiska detalicznego zlokalizowanego w Katowicach przy Placu K. Miarki, 3) utrzymaniu w należytym stanie sanitarno - higienicznym szaletu miejskiego, zlokalizowanego na terenie targowiska detalicznego w Katowicach przy Placu K. Miarki Przedmiot zamówienia obejmuje m. in. : 1) utrzymanie w czystości targowisk, o których mowa w ust. 1 pkt 1 i 2, w tym : a) bieżące sprzątanie placów targowych wraz z obrzeżami, b) mycie i dezynfekcję miejsc szczególnie zanieczyszczonych, w tym pojemników przeznaczonych do gromadzenia odpadów stałych oraz miejsc ich usytuowania, kratek ściekowych oraz punktów poboru wody, c) mycie urządzeniem mechanicznym nawierzchni placów targowych i ciągów komunikacyjnych (kostka brukowa), d) oczyszczanie rynien odwadniających zadaszenia obiektów budowlanych, e) odśnieżanie placów, ciągów komunikacyjnych oraz zadaszeń obiektów budowlanych, usuwanie nawisów śnieżnych i lodowych, zwalczanie śliskości placów i ciągów komunikacyjnych oraz usuwanie śniegu i lodu poza teren obiektów, z uwzględnieniem zachowania swobodnego dostępu (dojazdu) do wszelkich punktów handlowych oraz innych pomieszczeń usytuowanych na terenie targowisk, f) bieżące monitorowanie miejsc zagrożonych występowaniem szkodników, 2) utrzymanie szaletu, o którym mowa w ust. 1 pkt 3, w należytym stanie sanitarno - higienicznym gwarantującym jego sprawne funkcjonowanie, w tym: a) mycie i dezynfekcję szaletu, b) bieżące zaopatrywanie szaletu w niezbędne środki higieny (papier toaletowy, ręczniki jednorazowe, mydło w płynie, worki foliowe do koszy, kostki do muszli i pisuarów dezynfekujące i neutralizujące zapachy, itd.), c) przeprowadzanie bieżących napraw i konserwacji szaletu oraz jego wyposażenia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa rozdział XVII specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej SIWZ (istotne postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści umowy)..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00-3, 90.91.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w kwocie 2000 zł. (dwa tysiące zł.)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu /wymagań określonych przez zamawiającego/ dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu /wymagań określonych przez zamawiającego/ dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu /wymagań określonych przez zamawiającego/ dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu /wymagań określonych przez zamawiającego/ dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu /wymagań określonych przez zamawiającego/ dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca powołujący się na dysponowanie zasobami innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, zobowiązany jest przedstawić zamawiającemu dowód potwierdzający, że zasoby, na które się powołuje, zostaną mu udostępnione do realizacji zamówienia. Pisemne zobowiązanie innego podmiotu, potwierdzające udostępnienie zasobów do dyspozycji wykonawcy na okres korzystania z nich przy realizacji zamówienia, wykonawca składa zamawiającemu w oryginale. Inne dowody (dokumenty), potwierdzające udostępnienie zasobów przez podmiot trzeci, wykonawca składa zamawiającemu w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez podmiot udostępniający te zasoby. Dowody potwierdzające udostępnienie zasobów przez podmiot trzeci dotyczyć mają w szczególności zakresu dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu trzeciego, czasu i formy udostępnienia zasobów, sposobu wykorzystania zasobów przez wykonawcę przy wykonaniu zamówienia, charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z podmiotem udostępniającym zasoby, a także innych istotnych okoliczności, związane ze specyfiką udostępnianego zasobu, które gwarantują wykonawcy rzeczywisty dostęp do zasobów podmiotu trzeciego. Wykonawca może powoływać się na dysponowanie zasobami innych podmiotów, o ile zasoby te będą wykorzystane przy realizacji zamówienia, a udostępnienie takich zasobów możliwe jest w świetle obowiązujących przepisów. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów poświadczane są za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty (tj. przez podmiot, którego dokument dotyczy). Wykonawcy należący do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, którzy złożyli w postępowaniu odrębne oferty, zobowiązani są wykazać, pod rygorem wykluczenia z postępowania, że istniejące pomiędzy nimi powiązania nie prowadzą do zachwiania uczciwej konkurencji pomiędzy wykonawcami ubiegającymi się o udzielenie zamówienia. Wykaz głównych usług, o którym mowa w ust. 2 pkt 3 lit. b, określać ma wartość netto każdej wskazanej w wykazie usługi, właściwą dla czynności związanych z utrzymaniem w czystości placów, dróg lub chodników (terenów otwartych). Wykonawca, który nie przedłoży wraz z ofertą poświadczenia należytego wykonania lub wykonywania wskazanych w wykazie co najmniej dwóch usług, zobowiązany zostanie wskazać uzasadnione przyczyny o obiektywnym charakterze, uniemożliwiające uzyskanie tego poświadczenia. Wykonawca zwolniony jest z obowiązku przedkładania dowodów potwierdzających należyte wykonanie lub wykonywanie usług, jeżeli zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty wykonawcy, w szczególności terminu jej realizacji, w przypadku zaistnienia okoliczności organizacyjnych, prawnych, ekonomicznych lub technicznych, niemożliwych do przewidzenia w dniu zawarcia umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ztm.katowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Targowisk Miejskich w Katowicach, ul. Gliwicka 154, pokój nr 12; 40-859 Katowice.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2013 godzina 10:00, miejsce: Zakład Targowisk Miejskich w Katowicach, ul. Gliwicka 154, pokój nr 12; 40-859 Katowice.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Data wytworzenia: 16.10.2013 08:35
Wytwarzający/Odpowiadający: Maciej Szczepaniak
Data upublicznienia: 16.10.2013 08:35
Data ostatniej zmiany: 04.04.2016 13:55
Udostępniający: Maciej Szczepaniak
Artykuł był czytany: 954
Ostatnio zmienił: Maciej Szczepaniak
Zobacz zmiany: rejestr zmian
ZTM Katowice