Katowice: usługa wywozu stałych odpadów komunalnych
Numer ogłoszenia w BZP: 350648 - 2011; data zamieszczenia: 25.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Targowisk Miejskich w Katowicach , ul. Gliwicka 154, 40-859 Katowice, woj. śląskie, tel. 032/ 250-40-08, faks (032) 250 40 08.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zakład budżetowy Miasta Katowice.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa wywozu stałych odpadów komunalnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa wywozu stałych odpadów komunalnych z obiektów administrowanych przez Zakład Targowisk Miejskich w Katowicach, tj: 1) targowiska miejskiego zlokalizowanego w Katowicach przy ul. Pukowca 23, 2) targowiska miejskiego zlokalizowanego w Katowicach przy ul. Katowickiej 61, 3) targowiska miejskiego zlokalizowanego w Katowicach przy Pl. Miarki, 4) obiektu biurowego zlokalizowanego w Katowicach przy ul. Gliwickiej 154. Celem gromadzenia odpadów przeznaczonych do wywozu wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamawiającemu w miejsce przez niego wskazane: 1) jeden kontener prasujący o pojemności 20m3 lub zamiennie, na żądanie zamawiającego, jeden kontener KP-32 - na teren targowiska miejskiego zlokalizowanego w Katowicach przy ul. Pukowca 23, 2) pięć pojemników 1100l. - na teren targowiska miejskiego zlokalizowanego w Katowicach przy ul. Katowickiej 61, 3) sześć pojemników 1100l. - na teren targowiska miejskiego zlokalizowanego w Katowicach przy Pl. Miarki, 4) jeden pojemnik 1100l. - na teren obiektu biurowego zlokalizowanego w Katowicach przy ul. Gliwickiej 154. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa wzór umowy, stanowiący załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w kwocie 10.000 zł. (dziesięć tysięcy zł.)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków ubiegania się o zamówienie dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków ubiegania się o zamówienie dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków ubiegania się o zamówienie dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków ubiegania się o zamówienie dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków ubiegania się o zamówienie dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W przypadku dokumentów wymaganych do wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania, składanych przez wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zastosowanie mają odpowiednie przepisy rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2009r. Nr 226, poz. 1817).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty wykonawcy, w szczególności terminu jej realizacji, w przypadku zaistnienia okoliczności organizacyjnych, prawnych, ekonomicznych lub technicznych, niemożliwych do przewidzenia w dniu zawarcia umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ztm.katowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Targowisk Miejskich w Katowicach, ul. Gliwicka 154, pokój nr 12; 40-859 Katowice.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2011 godzina 10:00, miejsce: Zakład Targowisk Miejskich w Katowicach, ul. Gliwicka 154, pokój nr 12; 40-859 Katowice.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Data wytworzenia: 25.10.2011 12:36
Wytwarzający/Odpowiadający: Maciej Szczepaniak
Data upublicznienia: 25.10.2011 12:36
Data ostatniej zmiany: 25.10.2011 12:36
Udostępniający: Andrzej Spałek
Artykuł był czytany: 1282
Ostatnio zmienił: Andrzej Spałek
Zobacz zmiany: rejestr zmian
ZTM Katowice