INFORMACJA O PRZEBIEGU I EFEKTACH KONTROLI
przeprowadzonych przez WK ZTM w Katowicach
w I póÅ‚roczu 2012 r.
I.
1 |
Numer protokołu |
ProtokóÅ‚ nr 1/WK/2012 |
2 |
Miejsce kontroli- nazwa jednostki kontrolowanej |
Teren Bazaru przy ul. Pukowca 23 |
3 |
Temat kontroli |
PrawidÅ‚owy pobór opÅ‚aty targowej za powierzchnie dodatkowe zgodnie z obowiÄ…zujÄ…cym cennikiem opÅ‚at targowiskowych, na terenie Bazaru przy ul. Pukowca 23 |
4 |
Termin przeprowadzenia kontroli |
18.01.2012r. |
5 |
Okres objęty kontrolą |
18.01.2012r. |
6 |
Zalecenia pokontrolne |
brak |
II.
1 |
Numer protokołu |
ProtokóÅ‚ nr 2/WK/2012 |
2 |
Miejsce kontroli- nazwa jednostki kontrolowanej |
Teren Bazaru przy ul. Pukowca 23 |
3 |
Temat kontroli |
PrawidÅ‚owy pobór opÅ‚aty targowej za powierzchnie dodatkowe zgodnie z obowiÄ…zujÄ…cym cennikiem opÅ‚at targowiskowych, na terenie Bazaru przy ul. Pukowca 23 |
4 |
Termin przeprowadzenia kontroli |
22.02.2012r. |
5 |
Okres objęty kontrolą |
22.02.2012r. |
6 |
Zalecenia pokontrolne |
1) Zdyscyplinować i zobowiÄ…zać pracowników do rzetelnego wykonywania swoich obowiÄ…zków, zwÅ‚aszcza w kwestii czÄ™stszego monitorowania przydzielonych rejonów do poboru opÅ‚aty targowej oraz prawidÅ‚owego okreÅ›lania zajÄ™tej powierzchni handlowej za która kupiec powinien zapÅ‚acić opÅ‚atÄ™ targowa. 2) Porównać bazy danych kontrahentów prowadzonych przez DziaÅ‚ AT i Stanowisko AK, aby wyeliminować ewentualne wystÄ…pienie bÅ‚Ä™du w danych. Porównanie baz danych powinno nastÄ™pować po każdej zmianie w umowie z kontrahentem. Pracownik na Stanowisku AK, wprowadzajÄ…c do bazy nowe dane wynikajÄ…ce z umowy z kontrahentem, powinien każdorazowo parafować umowÄ™ i wpisać datÄ™.
|
III.
1 |
Numer protokołu |
ProtokóÅ‚ nr 3/WK/2012 |
2 |
Miejsce kontroli- nazwa jednostki kontrolowanej |
Dział Eksploatacyjny , Inspektor nadzoru budowlanego, Inspektor nadzoru elektrycznego |
3 |
Temat kontroli |
Kontrola wykonywania czynnoÅ›ci wynikajÄ…cych z obowiÄ…zków zarzÄ…dcy nieruchomoÅ›ci ZTM. |
4 |
Termin przeprowadzenia kontroli |
23.02-02.03.2012r |
5 |
Okres objęty kontrolą |
01.01.2006r do dnia zakończenia kontroli |
6 |
Zalecenia pokontrolne |
1) SporzÄ…dzać harmonogram kontroli wynikajÄ…cych z obowiÄ…zków zarzÄ…dcy, w celu unikniÄ™cia sytuacji niedotrzymywania terminu wszystkich okresowych przeglÄ…dów. 2) Przygotować projekt oraz kosztorys wymiany lub przeróbki pionów wentylacyjnych 3) Wyznaczyć osobÄ™ odpowiedzialnÄ… za monitorowanie terminów przeglÄ…dów (wg harmonogramu) oraz sposób przekazywania protokoÅ‚ów przeglÄ…dów osobie odpowiedzialnej za prowadzenie książki obiektu budowlanego. |
IV.
1 |
Numer protokołu |
ProtokóÅ‚ nr 4/WK/2012 |
2 |
Miejsce kontroli- nazwa jednostki kontrolowanej |
Targowisko przy ul. Agnieszki |
3 |
Temat kontroli |
Pobór opÅ‚aty targowej za powierzchnie handlowe zgodnie z obowiÄ…zujÄ…cym cennikiem opÅ‚at targowiskowych, |
4 |
Termin przeprowadzenia kontroli |
03.03.2012r. |
5 |
Okres objęty kontrolą |
03.03.2012r. |
6 |
Zalecenia pokontrolne |
brak |
V.
1 |
Numer protokołu |
ProtokóÅ‚ nr 5/WK/2012 |
2 |
Miejsce kontroli- nazwa jednostki kontrolowanej |
Teren Bazaru przy ul. Pukowca 23 |
3 |
Temat kontroli |
PrawidÅ‚owy pobór opÅ‚aty targowej za powierzchnie dodatkowe zgodnie z obowiÄ…zujÄ…cym cennikiem opÅ‚at targowiskowych, na terenie Bazaru przy ul. Pukowca 23 |
4 |
Termin przeprowadzenia kontroli |
23.03.2012r. |
5 |
Okres objęty kontrolą |
23.03.2012r. |
6 |
Zalecenia pokontrolne |
Zintensyfikować nadzór nad pracownikami upoważnionymi do pobierania należnych opÅ‚at w sposób dynamiczny przez caÅ‚y czas dnia handlowego. |
VI.
1 |
Numer protokołu |
ProtokóÅ‚ nr 6/WK/2012 |
2 |
Miejsce kontroli- nazwa jednostki kontrolowanej |
Targowisko hurtowe przy ul. Pukowca 23 |
3 |
Temat kontroli |
PrawidÅ‚owy pobór opÅ‚aty targowej i eksploatacyjnej zgodnie z obowiÄ…zujÄ…cym cennikiem opÅ‚at targowiskowych, na terenie Targowiska Hurtowego w Katowicach ul. Pukowca 23 |
4 |
Termin przeprowadzenia kontroli |
20.05.2012r |
5 |
Okres objęty kontrolą |
20.05.2012r |
6 |
Zalecenia pokontrolne |
brak |
VII.
1 |
Numer protokołu |
ProtokóÅ‚ nr 7/WK/2012 |
2 |
Miejsce kontroli- nazwa jednostki kontrolowanej |
Teren Bazaru przy ul. Pukowca 23 |
3 |
Temat kontroli |
PrawidÅ‚owy pobór opÅ‚aty targowej za powierzchnie dodatkowe zgodnie z obowiÄ…zujÄ…cym cennikiem opÅ‚at targowiskowych, na terenie Bazaru ul. Pukowca 23 |
4 |
Termin przeprowadzenia kontroli |
29.05.2012r |
5 |
Okres objęty kontrolą |
29.05.2012r |
6 |
Zalecenia pokontrolne |
brak |
VIII.
1 |
Numer protokołu |
ProtokóÅ‚ nr 8/WK/2012 |
2 |
Miejsce kontroli- nazwa jednostki kontrolowanej |
Teren Bazaru przy ul. Pukowca 23 |
3 |
Temat kontroli |
PrawidÅ‚owy pobór opÅ‚aty targowej za powierzchnie dodatkowe zgodnie z obowiÄ…zujÄ…cym cennikiem opÅ‚at targowiskowych, na terenie Bazaru ul. Pukowca 23 |
4 |
Termin przeprowadzenia kontroli |
03.06.2012r |
5 |
Okres objęty kontrolą |
03.06.2012r |
6 |
Zalecenia pokontrolne |
brak |
IX.
1 |
Numer protokołu |
ProtokóÅ‚ nr 9/WK/2012 |
2 |
Miejsce kontroli- nazwa jednostki kontrolowanej |
Dział Administracji Targowisk |
3 |
Temat kontroli |
Realizacja wykonywania usÅ‚ugi ochrony osób i mienia na targowiskach przy u. Pukowca 23, Katowickiej 61 i pl .K. Miarki zgodnie z obowiÄ…zujÄ…cÄ… umowÄ…. |
4 |
Termin przeprowadzenia kontroli |
21.05-14.06.2012r. |
5 |
Okres objęty kontrolą |
01.01.2012r.- do dnia zakończenia kontroli |
6 |
Zalecenia pokontrolne |
Zalecono, by kierownicy zmianowi zwracali szczególna uwagÄ™ na iloÅ›ciowe obsadzenie formacji, uprawnienia poszczególnych jej czÅ‚onków (licencje), kompletność skÅ‚adanego meldunku wraz ze skÅ‚adem osobowym zgodnym z aktualnym wykazem pracowników ochrony, którzy bÄ™dÄ… uczestniczyć w wykonaniu usÅ‚ugi ochrony i mienia ( w zawiÄ…zku z dużą fluktuacjÄ… pracowników w firmie PHU Hetman SP. z o. o. listy osób wykonujÄ…cych usÅ‚ugÄ™ dla ZTM usÅ‚ugodawca musi aktualizować tak czÄ™sto, aby wszystkie osoby pracujÄ…ce na zmianie siÄ™ na niej znajdowaÅ‚y). |
1 |
Numer protokołu |
ProtokóÅ‚ nr 10/WK/2012 |
2 |
Miejsce kontroli- nazwa jednostki kontrolowanej |
Dział Gospodarczo-Administracyjny |
3 |
Temat kontroli |
Kontrola wybranych wydatków ponoszonych przez ZTM na potrzeby bieżące, pod wzglÄ™dem oceny prawidÅ‚owoÅ›ci i celowoÅ›ci dokonywanych wydatków |
4 |
Termin przeprowadzenia kontroli |
18-29.06 i 04-06.07. 2012r. |
5 |
Okres objęty kontrolą |
1 stycznia- 31 maja 2012r. |
6 |
Zalecenia pokontrolne |
Zalecono by: - kierownik warsztatu zwiÄ™kszyÅ‚ nadzór nad wydatkami na cele remontowo - budowlane, tak aby byÅ‚y one celowe i oszczÄ™dne; - dokumentować dokÅ‚adnie wykonanie prac remontowo - budowlanych i rozliczenia zużycia zakupionych materiaÅ‚ów. - kierownik dziaÅ‚u AG zwiÄ™kszyÅ‚ nadzór nad pracownikami dokonujÄ…cymi zakupów na potrzeby ZakÅ‚adu; - przestrzegać zapisów § 7 pkt. 3 d Instrukcji obiegu i kontroli dokumentów finansowo- ksiÄ™gowych w ZakÅ‚adzie Targowisk Miejskich w Katowicach; - dokonywać zakupów adekwatnych do zÅ‚ożonych zapotrzebowaÅ„ pracowników ZakÅ‚adu i okreÅ›lonych rodzajów bÄ…dź celów zakupów we wnioskach o zaliczkÄ™.
|
Sporządziła: Barbara Rosa-Liszka
ZTM Katowice